I april 2021 tog SeierFitness fat i os, fordi de snart skulle flytte. Efter en god snak fandt vi ud af, at en levering af to flyttecontainere til deres adresse ville være den rigtige løsning for dem – for så var der plads til alt fitnessudstyret.

Derudover aftalte vi, at vi ville hente de to flyttecontainere, når de efter et par dage var færdige med at pakke dem. Derfra skulle de fragtes til en midlertidig adresse og så på et senere tidspunkt flyttes hen til de nye fitnesslokaler. 

 

“Jeg kan kun anbefale andre virksomheder og private at flytte på denne måde.”

– Mads Seier, indehaver og direktør SeierFitness i Aarhus

HELE FORLØBET MED FLYTTECONTAINERE HAR VÆRET FANTASTISK

Efter flytningen satte Mads Seier, der er indehaver og direktør i SeierFitness, de her ord på flytteoplevelsen:

“Vi skulle relativt hurtigt finde en løsning på vores flytning. Vi kiggede på alt fra flyttefirmaer til depotrum, men det føltes ikke rigtigt. Så fandt vi konceptet med flyttecontainere på Google, og det var præcis den løsning, der matchede vores behov. At vi kunne fylde containeren i vores eget tempo og få den flyttet, når vi var klar til det. 

Fra vi tog kontakt til ALPHA Containers, til vi havde en aftale, gik der vel max 30 minutter. Hele forløbet har været fantastisk. Og så var det et stort plus for os, at vi kunne få flaskegrønne containere, da de bare passer bedre til den nuværende lokation. 

Jeg kan kun anbefale andre virksomheder og private at flytte på denne måde. Jeg vil også sige, at det var vigtigt for os, at containerne blev leveret med forsikringsgodkendte containerlåse. 

Jeg vil give ALPHA Containers 5 ud af 5 stjerner!”

Hvis du vil vide mere om SeierFitness (som er kendt af de fleste fitnessentusiaster i Aarhus?), kan du kigge forbi deres hjemmeside

Flyttecontainer - stressfri flytning med container
  • Flyttecontaineren leveres tæt på døren
Flyttecontainer - stressfri flytning med container
  • Levering af 2 stk. flyttecontainere
Flyttecontainer - stressfri flytning med container
  • Flyttecontainerne flyttes til midlertidig opbevaring hos kunden
Se fuldskærm
  • Flyttecontainer - stressfri flytning med container
  • Flyttecontainer - stressfri flytning med container
  • Flyttecontainer - stressfri flytning med container

NY TREND: FLERE OG FLERE LEJER EN FLYTTECONTAINER, FORDI DE VIL FLYTTE I RO OG MAG – OGSÅ PRIVATKUNDERNE

Gennem de seneste år har vi her hos ALPHA Containers oplevet en markant stigning i interessen for flyttecontainere. 

For de flestes vedkommende er det den store fleksibilitet, der er afgørende. Altså at man har mulighed for at pakke sit hjem, kontor eller noget helt tredje ned i sit eget tempo – og så få hentet containeren, når man er klar. Det er med til at gøre løsningen populær. 

På det seneste har også privatkunderne fået øjnene op for den mere stressfri måde at flytte på. Det siger Tina Ruskjær, der er direktør for ALPHA Containers: 

“Tidligere leverede vi primært flyttecontainere til virksomheder. Men i dag vil jeg faktisk sige, at de private har overhalet erhvervskunderne. 

Den feedback, som vi får, er især, at mange vil undgå det stress, de fleste kender fra flytning med et flyttefirma, hvor alt skal ske på en dag. Desuden vil mange gerne have god tid til at male eller renovere den nye bolig. Med en flyttecontainer kan de møblere den nye bolig i deres eget tempo. 

Mange anvender også flyttecontainere, fordi de endnu ikke kender deres endelige adresse. Det oplever vi ofte i forbindelse med salg af bolig. Så kan vi opbevare den fyldte container på et depot, indtil kunden er klar til at få den leveret på den nye adresse. 

Vi forventer, at flyttecontainere kun vil blive endnu mere efterspurgte i de kommende år.”

SÅDAN FUNGERER EN FLYTNING MED EN FLYTTECONTAINER

  1. Vi leverer containeren på din nuværende adresse.
  2. Du pakker flyttecontaineren i dit eget tempo – på et par dage eller en uge (eller måske flere). Du bestemmer.
  3. Vi henter den fyldte container og kører den hen til din nye adresse, når du er klar.
  4. Du tømmer flyttecontaineren. Og du kan tage dig al den tid, du har brug for. 
  5. Vi henter containeren, når den er tom.

Du kan også få opbevaret den fyldte container på et depot – dvs. et lager – i en kortere eller længere periode, hvis du har brug for det. 

Herfra kan vi så levere den fyldte flyttecontainer til dit nye hjem eller virksomhedsadresse, når du ønsker det. 

Det er især populært i forbindelse med salg af bolig, hvor den nye bolig endnu ikke er på plads.

Og du kan i øvrigt sove trygt om natten, mens dine flyttekasser står udenfor i containeren. Vi leverer nemlig containeren med markedets bedste forsikringsgodkendte containerlås.

Her kan du få mere at vide om vores praktiske flyttecontainere.

VIL DU OGSÅ FLYTTE I DIT EGET TEMPO?

Du er altid velkommen til at tage fat i os og høre mere om, hvordan du kan flytte i ro og mag med en flyttecontainer. Vi er aldrig længere væk end et opkald til 70 210 124 eller en mail til [email protected]. Vi høres ved?

Du kan også slå et smut forbi vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) eller måske du vil vide mere om mulighederne for containerindretning.

Vi leverer containere i hele landet

Fra Gedser til Skagen

VI LEVERER I
HELE DANMARK

Uanset hvor du bor, kan vi levere en container til dig. Og med mere end 30 depoter rundt omkring i landet, er vi aldrig langt væk – det betyder susende hurtig og ikke mindst billig levering (du kan se depoternes placering på kortet).

Giv os 1-2 hverdage, så står containeren hos dig ?

FORTÆL MIG MERE

Tina Ruskjær, ALPHA Containers

Tina Ruskjær – kunderådgiver og Regional Manager hos ALPHA Containers

Ringer du til os, er det ofte Tina Ruskjær, du får i røret. Hun har nemlig mange års erfaring med containere og kan rådgive dig grundigt ud fra sin store viden.

Uanset om du skal leje, købe eller har brug for en specialløsning – så kan Tina hjælpe dig med at finde den helt rigtige container til dit behov.

Regional Manager med stor viden og erfaring inden for containerbranchen hendes ekspertise strækker sig fra leje og køb af containere til avanceret containerindretning..

Tina er anerkendt for sin evne til at tackle selv de mest udfordrende og komplekse opgaver – til både privat og erhverv.